Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Δήλωση κυρίας Ελένης Τσιαούση

Επιθυμώ να εκφράσω δημόσια τις ευχαριστίες μου σε όλους τους πολίτες του Έβρου, που συμμετείχαν στις κρίσιμες εκλογές της 6ης Μαΐου.
Η κοινωνία των πολιτών του Νομού μας ήταν πάντα η πηγή έμπνευσης και το σημείο αναφοράς μου σε κάθε βήμα του δημόσιου βίου μου.
Άσκησα τα καθήκοντα μου με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον του Έβρου μας. Στην κοινοβουλευτική θητεία μου υπηρέτησα την Ελλάδα και τους πολίτες, με συνέπεια, αίσθημα ευθύνης και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε συνθήκες πρωτοφανείς για ένα νεοεκλεγμένο βουλευτή.
Τώρα όλοι μας με νηφαλιότητα, υπευθυνότητα, αξιοπιστία από όποια θέση και αν βρισκόμαστε πρέπει να συμβάλλουμε στην αναγέννηση της χώρας, στην επαναθεμελίωση του πολιτικού συστήματος και την ανασυγκρότηση της ελληνικής οικονομίας.
 Το ΠΑ.ΣΟ.Κ περνάει μια ιστορικά δύσκολη περίοδο και όσοι εμπνεόμαστε από την ιστορία του και την προσφορά του, θα καταθέσουμε τις δυνάμεις μας για την επανάκτηση του πρωταγωνιστικού ρόλου του στα σύγχρονα πολιτικά δρώμενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

pdf

Πίσω στην κορυφή της σελίδας

Grab this Widget