Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Aurora festival 2011 στη Σαμοθράκη ?

Aναγνώστης μας έστειλε e-mail με την δημοσίευση που παρουσιάζουμε παρακάτω. Απ' ότι φαίνεται έχει προγραμματισθεί να πραγματοποιηθεί στο νησί μας τον Αύγουστο το διεθνές φεστιβάλ Aurora.Οι διοργανωτές μέσα από το site τους (www.aurorafestival.gr)απευθύνουν πρόσκληση για τον εορτασμό όπως αναφέρουν "του θαύματος της τέχνης, της μουσικής και της ζωής" το "Aurora Festival 2011 κινείται κάπου μακριά στο Βόρειο Αιγαίο όπου είναι ένα νησί που αποτέλεσε τη «Ιερό των Μεγάλων Θεών», πάνω από χίλια χρόνια".
Τώρα πότε αποφασίσθηκε η διοργάνωση αυτή κι από ποιούς δεν το γνωρίζουμε! Τα ερωτηματικά που δημιουργούνται αρκετά!

WELCOME TO OUR SPACESHIP…

Firsty we would like to sincerely apologise for the delays on the announcement of information concerning the dates and place of the festival.
...We would also like to thank you for your patience and vibrant enthusiasm we have received from your comments.

On the 23 of February 2008 Aurora Festival proudly announced its birth in Asprovalta.

Today, 23 of February 2011 Aurora Festival proudly announces that our spaceship is moving through Space and Time!!!

For once more our deepest apologies for all the necessary changes that had to take place in order to ensure the manifestation of the festival.
Thank you very much for your Patience and Faith.

Let us all meet there and celebrate the miracles of art, music and life

Aurora Production would like to thank all the beautiful spirits who contributed with their presence and motion in making our festival such a success.
Your energy has travelled Aurora through time!

2008 was small and cheerful.
2009 was magical and expansive.
2010 was inspiring and powerful and
2011 promises to be all that you have expected and wished it to be and more…………..

Paolo Coelho once said :
‘And, when you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it.’

Shamans of the world.

Your wishes have been granted and we are transcending to the most mystical centre of antiquity. Aurora Festival 2011 is moving somewhere off the beaten ‘track’.
Somewhere in the Northern Aegean Sea there is an island that served as the ‘Sanctuary of Great Gods’ over a thousand years.

On the 23-29th of August Aurora Festival will be opening its portal in Samothraki.
Join us for 7 days on the land of Light and Logic for a colourful initiation into the cosmic secrets of the sacred island of Samothraki.


Where imposing mountains meet a crystal clear sea.
Where impressive waterfalls water dense forests.
Where Gods used to commune with Men.

Let us all meet there and celebrate the miracles of art, music and life.
with...

>> 3 Stages << SUN: We will stroke your ears and move your feet with the most powerful psychedelic & progressive heartbeats from all over the world. MOON: We will contemplate the Compassion of Mother Earth and all its magnificent creatures in the rhythms of meditative and uplifting spiritual trance. NOOSPHERE: • The Temple of Gnosis: Conference and Open Stage Area Aurora Festival 2011 is introducing a third stage that will provide a series of events that aim at harmonising Body-Mind-Soul. As Human Consciousness is spiralling into Higher Frequency levels and into different dimensions the need for exchange of information between cultures and spirits becomes of utmost importance. This summer we are adding to our festival an area that will encourage the participants to actively communicate through Art and merge the apparent but illusionary differences into ‘One’. As our Earth Ship is moving through space we will celebrate and honour the uniqueness of the Genuine Human Spirit hidden within all of us. We are opening our portals to all those Genuine Souls that wish to see our world awakening to a beautiful reality. • Healing Area • Exhibition and Gallery Area • AmBroSia Café and Food • Neverland Children’s Area and various activities will take place throughout the festival. More Info(line up,deco etx) and many surprises are on the way. With Infinite Respect and Light The Aurorians Aurora Festival Production

62 σχόλια:

  1. οντως πως εγινε αυτο ?!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δε βλέπω κάτι άσχημο στη διοργάνωση ενός ακόμα φεστιβάλ στο νησί..
    οι καιροί είναι δύσκολοι και μια τέτοια διοργάνωση μόνο οικονομικά οφέλη θα φέρει στους επιχειρηματίες του νησιού και όχι μόνο.
    εξάλλου είναι γνωστό οτι οι άνθρωποι που παρευρίσκονται σε τετιου είδους οργανώσεις είναι κατά κύριο λόγω πολύ οικολογικά ευαισθητοποιημένοι και φροντίζουν το περιβάλλον.
    η ελλαδα είναι ψηλά στο χάρτη της ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής.. που όμως συνήθως μένει πίσω από χώρες όπως η γερμανια που έχει 4-5 τετιου είδους φεστιβάλ να διοργανώνονται κάθε καλοκαίρι και να τραβάνε το μεγαλύτερο ποσοστό του του "φεστιβαλικού" τουρισμού με όλα τα οικονομικά οφέλη που έχουν αυτά.
    δε θέλω να πιστεύω πως ζω σε μια χωρα που γέννησε τη δημοκρατία με απίστευτα αποθέματα φιλοξενίας να κατακλύζετε από πουριτανικές ιδεολογίες που τελικά κρατάνε πησω την ανάπτυξη της οικονομικά και ιδεολογικά σε καιρούς που οτι κερδίσεις είναι ένα ακόμα βήμα προς ενα καλλίτερο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά όλα όσα λες, όμως πρόκειται απ' όσο καταλαβαίνω για μια μεγάλη διοργάνωση, τι προετοιμασία εχει γίνει για την υποδοχή και εξυπηρέτηση τόσου κόσμου, όταν πρόσφατα ακόμα ενημερώθηκε το δημοτικό συμβούλιο του νησιού?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άν τελικά ίσχυει η φήμη πώς τα εισιτήρια θά έιναι περιορισμένα, τότε άν μη τι άλλο δείχνη ενα σεβασμό πρός το νησί και τήν φύση!
    Άς μην προτρέχουμε και ας περιμένουμε να μάθουμε
    περισότερες λεπτομέριες.
    Εγω κρατώ τις επιφυλάξεις μου πρός το παρο
    όν, αλλά έιμαι θετικός να γεινη κάτι όμορφο στο νήσι μας με σεβασμό στη φύση και στίς ιδιαιτερότητες του!
    Χρειαζοόμαστε τούρισμο με οίκολογικες ανησυχίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στο δήμο της Σαμοθράκης που επέτρεψε τη διοργάνωση του φεστιβάλ στο νησί! Πάνε πολλά χρόνια που θέλω να επισκεφθώ το νησί και το φεστιβάλ είναι μια καλή ευκαιρεία. Θα τα πούμε όλοι εκεί τον Άυγουστο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν γινει γιατι ποτε δεν ξερεις με το ελλαδισταν δε νομιζω οτι θα εχει την επιτιχια 2001-03.ξενοι μετα απο δεσιματα που εγειναν τς τελευταιες χρονιες ξεχαστε τους..πανω απο 3.000 ατομα δεν θα εχει.περαστικα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. anti na piganoume mprosta...pame pisw se katastaseis...pou kalo tha itan na min epanaliftoun...opws fenetai kapoioi myalo den vazoun..oute mporoun na doun mprosta....meta to mpaxalo pou paei na ginei....na dw poiws tha pataei sto nisi mas....VALTE MYALO PRIN EINAI ARGA....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ti akrivos ennoeis me to mpaxalo.kai mipos den patane kai polloi teleutea giati tous fereste iperoxa?????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα νέα, τόσο για την Πανέμορφη Σαμοθράκη μας όσο και για το οικονομικό όφελος της Διοργάνωσης, σίγουρα θα αποφέρει αρκετά λεφτά στο νησί και θα είναι μια μικρή γιορτή που θα μας βγάλει απο την ρουτίνα:) αντε και εις ανώτερα!!:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. to nisi super to camping kai to organomeno kai to anorganoto super to festival super oi ntopioi.... apappapapapa... den exo logia o enas na faei ton allon.. makari na pane ola kala!!! aytous tous anthropous kalo pas na tous kaneis kai ton mpela sou vriskeis... zileyoun opion paei na sikosei kefali kai ton kinigan na ton eksontosoun... protimane na peinane para na anevasoune ton tourismo tous.. krima poli krima.. makari na ginei to festival kalo einai na kratisete kai tis epifilaksei sas!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. to festival tha einai kalo mono gia tin tsepi twn diorganotwn ws synithws....ta exoume dei ta ofeloi kai sto parelthon kai eidame pou mas exoun ferei...parola auta egw pistevw oti den tha ginei festival giati oute karavia yparxoun...oute to CAMPING EXEI ADEIA....den eimai sigouros oti to kseroun apo tin diorganwsi...giati alliws den tha pernan protovoulia na to anakinwsoun xwris kan na exoun parei adeia apo to dimo..!!!...eimai poly periergos na dw pou tha kataliksei oloi auti i farsokwmodia...anti o dimos na prospathei na veltiwsei ligo tis synthikes pou zoume koitaei na mas riksei ligo staxti sta matia...bravo..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. sorry ki olas alla gi autous pou 8a pane kai tha perasoun kala den tha nai kalo?gia ta magazia kai genika ton tourismo?enas pou den exei kerdos den nomizw pws xanei kai kati,kanw lathos?den mporw na to katalavw,mipws thelete opoios erxete gia to festival na mirazei lefta se olo to nisi...gia na exoyn oloi oikonomiko ofelos?h na rwtaei ti diaskedash 8elei o ka8enas kai na steinei ena proxeioro party gia na ton ikanopoihsei?giati an oxi peie mou sas parakalw ti sas enoxlei...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. oti kindinevei kosmos ekei den to katalavainete?oti den exei skopim adeia pali den metraei?einai kalo gia ton topo na vromisei me skoupidia pantou apo kosmo pou kanena sevasmo den tha exei apenanti stin fisi?eleos.mhn koitate mono to xrhma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. giati kindineuei?se opoiadipote diorganosi exei skoupidia ta opoia mazeuontai sto telos...kai isa isa autos o kosmos exei perisotero sevasmo sti fisi...katalavenw pws ta skoupidia einai megalo thema alla me mia kali organwsi ola elegxontai.diladi genika tetoies ekdilosis se xomateres prepei na ginontai?mono stin ellada trogonta metaksi tous oi anthropoi,giati pisteuw pws isxei poly to "na psofisei i katsika toy gitona"...oi kata psaxtite ligo an thelete gia paromies egdiloseis ekso kai tha dite pws den einai katastrofi alla politismos.sevasmos sti diaforetikotita..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. skopidia den ennoume mono sto xwro tou festival.o kosmos den tha einai mono ekei.mhn koitate mono thn tsepi sas wre!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. na rwthsw!!!!poy mporw na vrw eishthria apo t internet????kai na ta kleisw apo twra????idies oi times me persu????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. http://www.aurorafestival.gr
    το επίσημο site

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. pia eisitiria.??...edw oute adeia apo to dimo den exoun parei akomi...!!!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νικολαος Τσοτακης15 Μαρτίου, 2011 01:48

    Εχω την αποψη οτι τετοιο κοσμο δεν χρειαζεται το νησι, ηδη μεγαλο κακο εχουν κανει και ειδικα στα Θερμα εχει δημιουργηθει αφορητη κατασταση, περυσι ειχαμε συνεχεια ξυλοδαρμους αλητεια ηχορυπανση μεχρι πρωιας και κλοπες .Ολα τα 'αποκαιδια' βρηκαν τον ιδανικο τοπο να κανουν οτι ,οποτε και οπως θελουν μη λογαριαζοντας κανεναν θεωροντας οτι αυτο που τους κατεβηκε να κανουν, μεσα στη μαστουρα τους, ειναι και το σωστο.Αν τολμουσες ας ελεγες το αντιθετο.Δεν ειναι προβλημα μονο το παρτυ αλλα τα συμπορευομενα του ολο το καλοκαιρι θα κινειται στο ρυθμο του,το κορυφαιο γεγονος ... αν σας αρεσει ετσι να διδασκεδαζουν να συμπεριφερονται και να την βρισκουν... τα παιδια σας καντε το.Αν αυτο ειναι πολιτιστικο γεγονος και το πιστευει εστω και ενας κατοικος του νησιου να γινει.Ας μη κρυβομαστε ολοι ξερουμε αλλα το χρημα βλεπεις...

    ''Σε μερικους ανθρωπους ερχεται μια μερα
    που πρεπει το μεγαλο Ναι η το μεγαλο το Οχι
    να πουνε.Φανερωνεται αμεσως οποιος τοχει
    ετοιμο μεσα του το Ναι,και λεγοντας το περα

    πηγαινει στην τιμη και στην πεποιθησι του.
    Ο αρνηθεις δεν μετανοιωνει.Αν ρωτιουνταν παλι,
    οχι θα ξαναελεγε.Κι ομως τον καταβαλλει
    εκεινο τ οχι-το σωστο-εις ολην την ζωη του.

    CHE FECE...IL GRAN RIFIUTO
    Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗΣ (1901)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. agapite filosofe...oi pio pollloi ksilodarmoi einai apo dopious ratsistes,an 8es mporeis na apeu8inueis sti vouli zitontas na apagoreutoyn ta aeroplana pano apo to nisi kai ta ix sto nisi kai alla tetoia oste na min exeis provlima ixoripanseis,pisteuv na se akousoun.otan piaseis enan mastourwmeno pou exei vgei apo to festival na se klevei,TOTE KAI MONO TOTE MPOREIS na peis pws ena mikro pososto (an einai kai monos)apo autous tvn festival enai kleftes kai alites.mexri tote den einai wreo na les oti na nai....emena prosopika mou aresei o ka8enas na diskedazei wpos kai opou 8elei an den me enoxlei,(apodedigmena kai logika).kai gia pes mou,an ertei to kapi tis samo8rakis sti poli mou kai enas papous i akoma xeirotera o odigos tous mou klepsei kati,mporw egw na lew pws oi papoudes toy nisiou einai kleftes kai alites kai na mi 8elw tetoia pragmata stin poli mou,pisteuw pws ua mepernousan gia trelo kai fantasou gia ti allo an den eixa kai apodikseis.to kapi me to party vevea exoun kapia diafora alla oli i istiria san paradigma einai kali pisteuw...opote kai pali 8a se parakalousa na mi les oti na nai.an simenei kati gia sena...exeis to logo mou pws den eimai apo ti diorganwsi kai to mono pou exw na kerdisw apo to festival enai to gousto pou 8a vgalw ekei............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πάμε πάλι για χοντρές μπίζνες.... ώς φαίνεται δεν ασχολούμαστε με ψιλάδούρες... ποιοι είναι οι διοργανωτές αυτή την φορά; πήραν μήπως πάλι γραπτή εξουσιοδότητηση από τον κ. Δήμαρχο να κάνουν ότι θέλουν εις το όνομα της Δημοτικής εταιρείας; 70k τα "μάρμαρα" της καμπάνας του ΣΔΟΕ που καλείτε να πληρώσει ο δήμος από τις ατασθαλίες των προηγουμένων οργανώσεων, και όπως δήλωσε ο άρχων "πάλι το μάρμαρο εγώ θα το πληρώσω"... μήπως θα το πληρώσει από την τσέπη του; Όσοι μετείχαν στα οικ. αλισβερίσια γνωρίζουν, οι υπόλοιποι ότι αρπάξει τ' αυτί μας... καλή διασκέδαση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Einai logiko polloi n'anisixoune gia to nisi alla min ksaxname oti prota ap'ola, oi fasaries gia tis opoies anaferete o k.Tsotakis eginan se mia periodo opou festival de ginotane (exei allwste peripou 8 xronia na ginei kati tetoio)kai oti ta opoiodipote perierga atoma arxisan na emfanizontai meta ta pesimata tis astimonias ton trito xrono tou tote festival.Oloi autoi pou eixan er8ei epeidi agapane auti ti mousiki, to magiko auto nisi xoris na epibarinoun to periballon (ka8e allo!!) fusika kai efugan legontas malista oti de prokeitai na ksanar8oun meta ta kamomata tis astinomias.. Kai lete oti oloi skeftontai to xrima. Gia skeftite ligaki, poioi itan autoi pou ksekinisan autin tin istoria me ta sumferonta? Mipos auto ksekinise otan i astinomia "epite8ike" sta atoma tou festival (kai pollous apo autous ksenous)epeidi kapoios dimarxos ksanakatebaine se ekloges?
    Loipon, as koitame ligo sferika kai istorika ta gegonota kai mi ta bazoume ola s'ena kaloupi.
    Ki emena i anisixia mou einai oti auto to festival den 8a einai to idio opws ti proti xronia tou proigoumenou giati polu apla oloi autoi pou exoun au8entiki agapi gia ti mousiki kai to nisi de prokeitai na ksanakanoun to la8os kai er8oune kai 8a genisei to festival me atoma opws px anefere o k. Tsotakis.. Makari oxi...Blepete, se ka8e omada an8rwpwn uparxoun kai oi au8entikoi alla kai oi di8en, den einai sosto na tous sumberiferomaste olous to idio. Kai einai krima pou exei kataliksei ekei auti i istoria giati pragmatika, den exw ksananoiwsei toso omorfa na peritrigirisomai apo toso polla xaroumena, eutixismena kai gemata agapi gia ti zwi paidia kai den eixe simasia apo poia meria tou kosmou erxosoun, eimastan oloi an8ropoi. Auta bebaia, tin proti kai deuteri xronia tou tote festival... Ki otan piga perisi pali sto nisi, den eixe to idio sinais8ima apo ta atoma pou briskontousan ekei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ποιο είναι το πρόβλημά σας αν κάποιοι θα βγάλουν λεφτά?Τίποτα δεν γίνεται τσάμπα.
    Θα διασκεδάσει τόσος κόσμος, θα γεμίσουν οι ταβέρνες, τα μαγαζιά και τα ξενοδοχεία του νησιού.
    Το ίδιο festival γίνεται τρία συνεχόμενα χρόνια στην Ασπροβάλτα και σε έντελώς κατοικημένη περιοχή χωρίς σοβαρά προβλήματα. Ρωτήστε τους κατοίκους να σας πουν.Στο κάμπινγκ είμασταν μαζί με οικογένειες και πίναμε μπύρες μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. tha gemisei to nhsi skoupidia,tha pesoun apo tis vathres tha gemish kai astynomia to nhsi epeiseis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ta skoupidia outos i allos dimiourgounte (me ena organomeno sistima auto den einai problima), apo tis va8res opoiadipote stigmi mborei kapoios na pesei kai i astinomia outos i allos uparxei ka8e xrono kai kanei efodous sta camping...
    Alla, apo dikaiologies allo tipota

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. .....ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΡΠΑΧΤΗ ΣΤΙΣ ΤΟΣΕΣ...Κ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ Κ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΠΩς Κ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ FESTIVAL ΑΛΛΑ Κ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Κ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Κ ΤΑ ΝΤΡΟΓΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ...ΚΑΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΑΥΡΑ ...Κ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟ FESTIVAL...ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ Κ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ Κ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ...ΑΙΝΤΕ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. agapite 04:13

    To 90% twn onomatwn sta proigoumena festival Aurora itan ekei opws eprepe.. Twra kapoia onomata eleipsan alla einai kai logiko mesa sta 140 live as poume (2008) na leipoun kapoioi..

    Filika.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. merikoi einai polloi eksipnoi kai ta kseroyn ola...nomizw pws den xwraw sti sizitisi.ainte na ginei i festivalara na goustaroume,AINTE.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τελικα θα γινει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα σε όλους
    Έχω έρθει τρεις φορές στο νησί σας τα προηγούμενα χρόνια. Δεν χρειάζεται να πω πόσο υπέροχο είναι για τις βάθρες το Σάο και το φονιά αλλά και το υπέροχο φαγητό.
    Αυτά λίγο πολύ είναι γνωστά όμως.
    Παρατηρώ μία αντιπάθεια - απέχθεια από κάποιους για το φεστιβάλ.
    Μάλιστα ένας κύριος εδώ είπε για πέρσι για κλοπές κλπ.
    Μα πέρσι ΔΕΝ υπήρχε φεστιβάλ! Κανένα! Επομένως η σύγκριση είναι εντελώς άστοχη.
    Εκτός αυτού, το να υπήρξαν ξυλοδαρμοί κλοπές κλπ. δεν έχει σχέση με κανένα φεστιβάλ. Αυτό όχι απλώς μπορεί να γίνει αλλά γίνεται παντού.
    Γίνεται στην Πάρο στην Αντίπαρο στην Κρήτη στην Κέρκυρα. Όπου μαζεύονται πολλοί άνθρωποι δυστυχώς γίνονται και αυτά.
    ΑΥτό είναι κάτι που ούτε να αρνηθείτε μπορείτε ούτε να πείτε δεν θα γίνει.
    Όμως, στην Ασπροβάλτα έξω από τη Θεσσαλονίκη τόσο καιρό γινόντουσαν τα φεστιβάλ δεν υπήρξε κανένα τρελό ζήτημα.
    Επίσης στη Δράμα έχει στην Καβάλα έχει στο Παγγαίο. Εκεί τι γίνεται; Πάει "καλός" κόσμος και σε σας έρχονται οι "κακοί";
    Καμία σχέση!
    Απλώς όταν υπάρχουν χιλιάδες επισκέπτες ε οοκ κάποιοι ανάμεσα σε αυτούς θα είναι και έτσι δυστυχώς.
    ΑΥτό όμως δεν επιτρέπει σε κανέναν να καταχωνιάζει όλους σε ένα σακί. Κι αυτό πάει σε σας κ. Τσοτάκη. Τρία χρόνια εγώ η φίλη μου και η παρέα μου δεν κάναμε το παραμικρό. Δεν κλέψαμε δεν ενοχλήσαμε και γυρίσαμε σχεδόν όλο το νησί αφήνοντας χρήματα σε καφετέριες και ταβέρνες.
    Επομένως δεν μπορείτε να λέτε ότι όλοι όσοι ανεβαίνουν εκεί είναι έτσι και δέρνουν και κλέβουν κλπ. Είναι το λιγότερο μία ντροπιαστική ισοπέδωση.
    Και κάτι τελευταίο.
    Όσοι έζησαν τα φεστιβάλ εγώ τρία έζησα φαντάζομαι πως θα θυμούνται ότι μόνο στο τελευταίο υπήρξε πρόβλημα. Μήπως θυμάται κανείς την περίοδο; Το πότε έγινε το τελευταίο φεστιβάλ; Μήπως θυμάται κάποιος την υπερπροβολή από τα ΜΜΕ;
    Είναι άλλο πράγμα η ανησυχία ότι κάποιοι που θα έρθουν μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα και άλλο πράγμα το θα προκληθούν ντε και καλά προβλήματα από όλους.

    ΔΕΝ ερχόμαστε ούτε για να προκαλέσουμε ούτε για να σπάσουμε ούτε για τίποτα τέτοιο.
    Θα έρθουμε για να απολαύσουμε τη μουσική το υπέροχο τοπίο και περιβάλλον και να περάσουμε καλά.
    Δεν θέλουμε ούτε να ενοχλήσουμε ούτε να βλάψουμε γιατί στην τελική εάν το κάναμε αυτό εις βάρος μας θα στραφεί.
    Σ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. otan milame gia atimi ratsa to ennooume xaxxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. kai emeis agapame tin mousiki...alla einai tuxaio pou mono se autes tis diorganwseis akoume synexeia gia sylipseis me narkwtika...?..den theloume to nisi mas na syndeetai me auti tin koultura...o prepei na anyksoume ta matia mas kai na doume ti paei pali na ginei...kai na min krivomaste pisw apo to daktylo mas oti prokeite gia diorganwsei mono mousikofilwn pou tixenei na latrevoun tin fisi tou nisiou mas...na eimaste kai ligo sovaroi..i apospei mou einai oti an to nisi thelei na kanei festival tote to kalytero pou exei na kanei einai na ftiaksei tis ypodomes tou camping, pou exei paratisei stin tyxi tou kai meta na erthei se epafei me endiaferomenous paragwgous pou tha feroun KAI ALLA eidei mousikis ektos apo ta ilektronika...wste na erthei kai allos kosmos...elpizw na epikratisei i logiki...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. kai pios sou ipe oti i apopsi sou einai i logiki?ainte na ginei na goustaroume........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΠό τη στιγμή που λέτε ότι ακούτε για συλλήψεις για ναρκωτικά ΜΟΝΟ σε αυτές τις διοργανώσεις σημαίνει δύο πράγματα.
    Ή δεν ενημερώνεστε καθόλου μα καθόλου ή δεν ενδιαφέρετε να ενημερωθείτε.
    Και τα δύο είναι δικό σας ζήτημα. Εάν συμβαίνει το πρώτο μπορείτε να ψάξετε στο ιντερνετ θα βρείτε στοιχεία που καταρρίπτουν πλήρωψς αυτόν τον ισχυρισμό σας.
    Εκτός εάν θέλετε να το πιστεύετε οπότε είναι δικό σας θέμα.
    Επίσης, πέραν τούτου, για το νησί σας και τι πρέπει να κάνει είναι καθαρά δικό σας και μόνο δικό σας θέμα., Εννοώ των κατοίκων πρωτίστως και του δήμου στη συνέχεια, με την επιλογή των κατοίκων φυσικά.
    Εγώ δεν ήρθα ούτε θα έρθω να σας πω τι θα κάνετε στο νησί σας. Εγώ μιλάω για μένα και τους φίλους μου γι αυτούς που μπορώ να μιλήσω δηλαδή.
    Τέλος για την λογική που λέτε η δική σας άποψη επειδή τη βαφτίζετε και λογική δε σημαίνει πως είναι. Η άποψη σας είναι όχι η λογική.
    Το ξαναλέω το τι θα κάνετε ως νησί είναι καθαρά δικό σας θέμα.
    Το λογική όμως επειδή εσείς το λέτε είναι άλλο.
    Σ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. narkotika k vlakies,afta iparxoune pantou se kathe fasi ite ine laika ite ine rock i trance.
    to nisi idi exi amaurothi apo proigoumeno event gia narkotika,ala eki profanos ipirxane aloi logoi pou egine to ntou...
    pirakse kapious k kalo ine na min tous piraksi ksana.
    o kosmos pou tha vrethi se ena tetio party pantos den ine kakopio stixio i narkomanis,iparxi ena alfa pososto pou agapai akoma k goustari tin fasi..
    an gini to festival sigoura tha iparxoune atoma pou tha pernoune narkotika,sigoura omos k atoma pou den pernoune,oti festival i ekdilosi k na gini,oti mousiki k na pezi pantou iparxoune auta.

    na fovaste tin moda pou pleon ine apilitiki,tin pozeria k tin kagouria..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ti exei ginei ekei pera re paidia kai teliose to parti tote?,egw tote eimouna mikros den exw paei ekei?eksigeiste mou ligo sas parakalo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. twra pou eisai megalos psakse sto google..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ναι θα σας πω εγώ που τα έζησα.
    Ξεκίνησε πριν περίπου 10 χρόνια, τότε έγινε την πρώτη φορά το φεστιβάλ. Λεγόταν Σόλα Λούνα (Sola luna) φεστιβάλ.
    Τότε την πρώτη φορά δεν είχε γίνει το παραμικρό. ΆΝτε κανάς μικροκαβγάς αλλά τίποτε το τρομερό. Απολύτως. Και με τους ντόπιους μια χαρά όλα. ΟΚ δεν ήμασταν και ιδιαίτερα αρεστοί λόγω εμφάνισης κάποιοι αλλά δεν υπήρχε θέμα δεν έγινε τίποτα.
    Τη δεύτερη χρονιά που εμένα δεν μου απολυάρεσε η φάση υπήρξαν κάποιες συλλήψεις για ναρκωτικά όχι όμως στη Σαμοθράκη.
    Η αστυνομία έκανε τη δουλειά της και συνέλαβε κάποιους στο λιμάνι του Λαυρίου σε σιδηροδρομικούς σταθμούς κλπ.
    Πάλι όμως στη Σαμοθράκη ήταν ήρεμα τα πράγματα. Κανένα πρόβλημα.
    Και φτάνουμε στην τρίτη χρονιά. Εκεί δηλαδή που έγιναν όλα. Μιλάμε για τρεις χρονιές τρία οργανωμένα φεστιβάλ και ο χαμός έγινε μόνο σε ένα. Να το θυμόμαστε αυτό ότι τις δύο προηγούμενες φορές δεν είχε γίνει το παραμικρό.
    Την τρίτη χρονιά όλα ήταν ανάποδα.
    1). Μαζεύτηκε πάρα μα πάρα πολύς λαός. Υπερβολικός κόσμος.
    2). Είχε διαφημιστεί - προβληθεί πολύ το φεστιβάλ αλλά με την κακή έννοια. Παντού είχε αρχίσει να ακούγεται πως θα ναι ένα ναρκοφεστιβάλ όπου όλοι μέσα θα είναι μαστουρωμένοι φτιαγμένοι θα παίρνουν ένα κάρο ουσίες και θα κάνουν όργια.
    Η συνέχεια ήταν η εξής:
    1 Η αστυνομία ξεκίνησε να στήνει ολόκληρο σχέδιο για να πιάσει τους μεγάλους εγκληματίες έμπορους ναρκωτικώ ανώμαλους
    2 Οι κάτοικοι άρχισαν να φοβούνται και να λένε τι γίνεται εδώ πάει το νησί μας
    3 Κάποιοι ηλίθιοι είπαν α ωραία πάμε να βρούμε ναρκωτικά να κάνουμε ότι δεν έχουμε κάνει.
    Εν τω μεταξύ ήταν και περίεργη περίοδος η αστυνομία και η Πολιτεία είχαν κάθε λόγο να δείξουν πυγμή και πειθώ.
    Έτσι στήθηκε μία γιγαντιαία επιχείρηση. Κι εκεί η κατάσταση ξέφυγε.
    Τις δύο πρώτες ημέρες έγιναν κάποιες "γερές" συλλήψεις. Σε ποσότητες εννοώ. Κυρίως τις 2 πρώτες ημέρες.
    Μετά ξεκίνησε η μπούρδα από τα ΜΜΕ.
    Δεν ξέρω αν θυμάστε έστω και αμυδρά μιλάμε για απίστευτα πράγματα. Τα δελτία έδειχναν ασταμάτητα εικόνες νεαρών υπό την επήρροια ουσιών από διάφορα πάρτι και δώστου η Σαμοθράκη και άντε ξανά η Σαμοθράκη λες και όλοι οι χιλιάδες κόσμος που ήταν εκεί ήταν χαμένοι στη μαστούρα.
    Αποτέλεσμα.
    Οι άνθρωποι στη Σαμοθράκη ένιωσαν και όχι άδικα είχαν δίκιο σε αυτό πως δυσφημίζεται ο τόπος τους αλλά και οι ίδιοι. Σωστά το ένιωσαν. Αυτό συνέβαινε!
    Και εμείς στο φεστιβάλ νιώσαμε εντελώς αδικημένοι. Να μας θεωρούν αλήτες πρεζάκηδες και γω δεν ξέρω τι και να έχουτμε και την επιθετικότητα των ντόπιων από το πουθενά.
    Δεν φταίγαμε εμείς για την απίστευτη υπερβολή των ΜΜΕ ούτε για κάποιους συγκεκριμένους. ΟΟΟΚ μέσα σε τόσο λαό θα υπάρχουν και αυτοί ναι. Παντού υπάρχουν. Όχι όλοι όμως.

    Αυτά έγιναν πάνω κάτω και όλα αυτά τα έζησα. Σας τα μεταφέρω από πρώτο χέρι.
    Σ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. re mages ti sizitame twra??? tha sas pw kati! yparxoun atoma antikoinonika sto nish mas pou den theloun na paei mprosta h koinwnia mas! an vgw mia volta twra sth gira tha vrw perissotera narkwtika apo oti tha ferei o kathe ksenos! ena allo thema einai oti kapoioi ntopioi mas den exoun figei pote apo to nhsi (mono alex/poli kai ksana pisw). Pws perimenete autoi oi anthrwpoi efoson den exoun dei ton "ekso" kosmo na theloun "parisaktous" sto nhsi mas? polloi tha thixtoun apo to sxolio mou alla einai kairos na ksipnisoume! Exoume apisteuta merh,(opws Vathres ktl) merh ta opoia mporei na zileupsei to kathe topio stin ellada alla distixws kanenas den zileuei to politismo mas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. τελικα θα γινει????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΘΑ ΓΙΝΕΙ!
    ΔΕΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ BLOG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΜΥΑΛΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ, ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. na gini vre paidia to festival... ikonomiki krisi exoume...lefta tha vgaloume...se oli ti europi ginonte afta ta festival...timimas einai na gini sto nisimas... na exoume oli ikologiki sinidisi kai ola mia xara....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ego tha goustara na ginei kana festival me rock kai metal..
    na skagane tpt mavrontimeni satanistes pou tha souronane sto xidi kathe mera kai tha ta spagane ola giro tous kai tha eixan xesmeni ti fisi ase pou tha tous epireaze kai to nisi kai tha kanane kai kamia anthropothisia logo tou diastrevlomenou tous mialou...
    na do tote ti tha legane i ntopioi pou brosta se afto to xaos emeis eimaste pragmatika xaroumena polixroma louloudia pou prospathoume na erthoume pio konta sti fisis mas meso tis mousikis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τα 2 πρωτα festival το 2001 και 2002,ηταν και τα πρωτα της ζωης μου,στο 3ο λογω σπουδων ημουν απων.Απο τοτε, καθε καλοκαιρι θα επισκευτω με φιλους καποιο festival στην ευρωπη και σχεδον παντα θα ειναι μια ακομη υπεροχη εμπειρια. Γεματη μουσικη,επιστροφη για 7 μερες σε φυσικες συνθηκες διαβιωσης, γνωριζοντας νεους φιλους απο διαφορες κουλτουρες και εθνη,διαπιστωνοντας ποσα πραγματα μας ενωνουν παρα μας χωριζουν!η αισθηση ειναι παντα υπεροχη...Ολοι στο τελος καταληγουμε να αναπολουμε την Σαμοθρακη και να ονειρευομαστε οτι καποτε θα εχουμε την ευκαιρια να την ξαναζησουμε!Ολη η παρεα ειμαστε ανθρωποι με ανωτερες σπουδες,εγκλωβισμενοι σε μια χωρα που δεν αγαπαει τους νεους,και περιμενουμε αυτες τις ημερες του χρονου να νιωσουμε ξανα ελευθεροι για επικοινωνια ,με σεβασμο στην φυση και στο αληθινο μηνυμα και πνευμα αυτων των festival.Υπαρχουν και τετοιοι ανθρωποι που λαχταρουν να επιστρεψουν μια μερα στο νησι σας!ελπιζουμε να γινει φετος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. εσεις οι υπερασπιστες του φεστ.. πιο πολυ θελετε να περασετε καλα,να τα σπασετε η να κερδισει λιγα χρονια ζωης παραπανω ενας απο τους λιγους επιγειους παραδεισους? ποσα χρονια νομιζετε θα "αντεξει" το νησι να μη γινει η κυκλαδιτικη φαρσοκωμωδια?.. απ οτι φαινεται να τα σπασετε θελετε οι πιο πολλοι..καποιοι μιλαν σωστα αλλα δεν ειναι πολλοι..ασπροβαλτα δεν σας κανει? παρτε το χαμπαρι, "αναπτυξη" κ κοσμοσυρροη=βιασμος της φυσης..μη κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.. τα παραδειγματα απειρα(ικαρια κ τοσα,) αλλα ξεχασα κριση εχουμε,να βγουν λεφτα.. ωραιοι ελευθεριακοι οικολογοι ειστε.. ενα καρο κοσμος που ποναει το νησι και ειναι εκει καθε καλοκαιρι προτιμα ασπροβαλτα να μη μπερδευονται τα πραγματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Απορώ πως επέτρεψαν να ξαναγίνει τέτοιοι φεστιβάλ στη Σαμοθράκη μετα από τα όσα είχαν γίνει πριν καμια δεκαρια χρόνια...καταστροφικό για ενα τόσο ιδιαίτερο νησί...μακάρι να αποτραπεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ο εγκέφαλός σας είναι καταστροφικός. Βλαχαδερά.
    Καλά σας σας λένε γκατζόλες. Το νησί δεν είναι τσιφλίκι σας. Στην ελληνική επικράτεια ανήκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ρε 13:55 κάτι τέτοιους σαν εσένα θέλουμε ν' αποφύγουμε. Εσύ τώρα θεωρείσαι σοβαρός όταν μιλάς έτσι; Τέτοια μαγιά άστην καλύτερα, κράτα την για το μέρος σου, κι εκεί ελληνική επικράτεια δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ψιτ 13.55.. δεν εχουμε προβλημα με το φεστ,καντε το και φροντιστε να περασετε γαματα.. απλα ειναι καλυτερο για το νησι να μη γινει εκει..αν αγαπας το νησι, μεσα σου καταλαβαινεις,χαλαει το ζεν της φασης..αν δεν το αγαπας δεν χρειαζεται να το διαλυσουμε και αυτο οπως πολλα αλλα νησια..οι 10000 του φεστ, θα φερουν τους επενδυτες που θα "σωσουν" τον τοπο με τις επενδυσαρες τους.. την συνεχεια την ξερετε.. οσοι επιμενετε, ειστε υποπτοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. O 13:55 είναι από Γενεύη; ή Βιέννη; ή Πράγα; φαίνεται από τον τρόπο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Kai pios ipe oti tha gini to festival??
    epidi pirane to ok apo ton dimo?

    perimenete ligo akoma k tha dite.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. o 13:55 ta leei gamata...to mono pou mporite na apotrepsete einai kana fest sto spiti sas kai auto etsi opws sas kobw diskola...ainte plisiazoyn oi meres na goustaroume!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρόνια Πολλά σε όλους από Χαλκίδα!
    Είχα αναρτήσει το post στις 14/4/2011 22.30. Θα ήθελα από κάποιους που είναι αντίθετοι στο festival λόγο περιβαλλοντικής καταστροφής να μου εξηγήσουν τι ακριβώς εννοούν. Τι εννοεί κάποιος « "αναπτυξη" κ κοσμοσυρροη=βιασμος της φυσης», τι ακριβώς εννοεί με το «Απορώ πως επέτρεψαν να ξαναγίνει τέτοιοι φεστιβάλ στη Σαμοθράκη μετα από τα όσα είχαν γίνει πριν καμια δεκαρια χρόνια...καταστροφικό για ενα τόσο ιδιαίτερο νησί...μακάρι να αποτραπεί.. » ή το «χαλαει το ζεν της φασης»????
    Πριν από 10 χρόνια πως βιάστηκε η φύση και το νησί? αυτά τα «οσα ειχαν γινει» τι ήταν ακριβώς? αν αγνοώ κάτι (παρόλο ότι ήμουν πάρων τις 2 πρώτες φορές) ,σας παρακαλώ για την ενημέρωση σας ,ώστε να κατανοήσω και εγώ τις αντιρρήσεις σας.
    Όσο για το «ποσα χρονια νομιζετε θα "αντεξει" το νησι να μη γινει η κυκλαδιτικη φαρσοκωμωδια», νομίζω ότι με ένα festival το χρόνο δεν κινδυνεύει πραγματικά ,αλλά έστω και αν κινδυνεύει είναι στο χέρι των κατοίκων του νησιού να μην αφήσουν διεφθαρμένες πολεοδομίες, πολιτικούς και επιχειρηματίες-εργολάβους να διαμορφώσουν μια τέτοια κατάσταση.
    Χαιρετισμούς σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Διαβαζοντας τα παραπανω μυνηματα βλεπω πως οι αποψεις ποικηλουν. Προφανως οχι ολοι που αφησαν σχολιο πηγαινουν σε φεστιβαλ και προφανως οχι ολοι ειναι φαν της ηλεκτρονικης μουσικης. Συμφωνω με αρκετους οτι υπαρχει ενα ποσοστο αυτων που πηγαινουν σε τετοιου στυλ φεστιβαλ οτι το παρακανουν με τα ναρκωτικα, οτι δεν σεβονται την φυση, πετανε σκουπιδια και γενικα διχνουν μια απαθεια προς τα εξω. Εαν και εγω προκειται να παω και εχω ηδη κανει κρατηση εισητηριων συμφωνω πως το να μαζευτει πολυς κοσμος ειναι κακο και για το νησι και για το φεστιβαλ το ιδιο. Ο περιορισμων τον 7.000 ατομων που λενε στην σελιδα του φεστ εμενα με βρισκει απολυτα συμφωνο. Προσωπικα δεν εχω παει Σαμοθρακη ποτε, εαν και εχω δει και εχω ακουσει πολυ θετικα πραγματα απο οσους εχουν παει. Οσο για το aurora το εχω τιμησει τις 2 πρωτες χρονιες στην ασπροβαλτα. Φυσικα σαν διοργανωση ειχε αρκετα περιθωρια βελτιωσης αλλα γενικα την θεωρησα μια αρκετα σοβαρη προσπαθεια για ενα διεθνες φεστιβαλ με καλη και συγχρονη ηλεκτρονικη μουσικη. Τωρα οσο για τα σεναρια καταστροφης που διαβαζω εδω μεσα και ακουω απο ατομα γυρω μου θεωρω οτι ενα μια κλασσικη ελληνικη συνηθεια. Εφοσον δεν μπορουμε ή δεν θελουμε να παμε σε ενα φεστ απλα το κραζουμε και λεμε οτι δεν αξιζει κτλπ. Ακομη και λασπη ριχνουμε απο το ενα φεστ στο αλλο ωστε να αποτρεψουμε κοσμο να παει. Οπως και να εχει στο θεμα το ναρκωτικων υπαρχει ενα λεπτο ζητημα. Οσοι εχουμε παει ξερουμε οτι υπαρχει διαθεσιμοτητα ουσιων κτλπ οπου ποινικα στην Ελλαδα ειναι διωξιμες. Τωρα πρακτικα κατα ποσο εκτος εαυτου βγαινεις και κατα ποσο σε κανουν να κλεβεις και να καταστρεφεις γυρω σου κανουν κρατω τις αμφιβολιες μου λογω προσωπικης εμπειριες με τις ουσιες αυτες. Για να κλεισω το σχολιο μου, θα συμφωνησω με τον φιλο τον Χαλκιδεο και συντοπιτη μου οτι το ελευθερο camping και ενα φεστιβαλ με ατομα που νοιαζονται και αγαπαν την φυση σιγουρα κανουν πολυ λιγοτερη ζημια απο την συστηματικη αλιωση ενος νησιου φυτευοντας ξενοδοχιακα συγκροτηματα στις πλαγιες και ποτιζοντας τους αμαυλους τουριστες με νοθευμενο αλκοολ. Εγω προσωπικα γουσταρω τα ηλεκκτρονικα φεστ εντος και εκτος ελλαδος καθως και το ελευθερο camping διατηρωντας παντα σαν κανονα να αφηνω το μερος που επισκεπτομαι ετσι οπως το βρηκα. Φαινομαι "μαλακιας" υπαρχουν παντου, σε καθε ειδος μουσικης με χρηση παρανομης ή νομιμης ψυχοτροπιας ουσιας. Εαν παρολα αυτα οι σαμοθρακιτες εδω μεσα θεωρουν οτι το aurora θα ειναι κατι αρνητικο θα το νησι τους, μεγια τους και χαρα τους και θα τους προτεινα να προτεινουν να αυξηθει λιγο ακομη το εισητηριο του πλοιου και να βγαζουμε πρασινη καρτα να μπουμε στο νησι ετσι ωστε να μεινει ενα ακριτικο κατσικονησι και να μην υπαρξει αλιωση του ηθους του νησιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κανένας νομίζω δεν αναφέρεται στο γεγονός ότι τα φεστιβάλ γίνονται στον 4ο και 5ο τομέα του camping, δηλ. εκεί που υπάρχει και κόσμος που θέλει να ξεκουραστεί και πληρώνει κι όλας γι'αυτό. Ούτε έχει δικαίωμα ο κάθε διοργανωτής ή ο δήμος να διώχνει τους κατασκηνωτές (όπως έγινε τις προηγούμενες φορές κ εντελώς ετσιθελικά).
    Κανένας δεν ενδιαφέρεται για το ότι το μέρος δεν έχει υποδομή για να δεχτεί πολύ κόσμο (τουαλέτες, βιολογικό καθαρισμό, αποκομιδή σκουπιδιών, κλπ).
    Γενικά δεν υπάρχει κανένας σεβασμός ούτε προς τη φύση κ στο δάσος που μας φιλοξενεί (ρωτήστε τα πουλιά τι γνώμη έχουν για τις μικροφωνικές), ούτε προς τους ανθρώπους γύρω μας.
    Κλασικής Ελληνική Νοοτροπία: Εμείς να περνάμε καλά κ όλα τ'άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Παίδες αγάπη και σεβασμός στην φύση, στο νησί και στους κατοίκους (και απο τους κατοίκους αντίστοιχα) να υπάρχει και όλα θα πάνε καλά. Σε γενικές γραμμές οι άνθρωποι αυτού του event είναι πολύ ευαίσθητοποιημένοι ως προς την φύση και την οικολογία, μην φρικάρετε. Απλά στους πολλούς σίγουρα υπάρχουν και θα υπάρξουν κι "άλλοι" κομματάκι ασυνείδητοι τους οποίους οφείλουμε οι υπόλοιποι να συμμορφώσουμε (όχι με ξύλο εννοείται) και να επανατοποθετήσουμε στο ειρηνικό και οικολογικό πνεύμα του νησιού. Ας δείξουμε λίγο πολιτισμό και όλα θα πάνε καλά. Η Σαμοθράκη έχει να δώσει τόσα πολλά σε τόσους πολλούς ανθρώπους και αυτό το φεστιβάλ ας είναι ο διαφωτισμός και η κάθαρση για τον κόσμο του. Εγώ ακόμα θυμάμαι το φεστιβάλ του 2003 και χαμογελάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Xalarwste kai afiste ton kosmo na erhtei sto nisi estw gia to festival.Eimai enas pou apo to 2001 pou irtha sto prwto festival agapisa to nisi sas kai apo tote erxomai

    Den einai kako perissoteros kosmos na gnwrisei to nisi kai den einai kako na ksanaerthei (opos ego) kai alles fores xwria na uparxei festival

    Sumfwnw oti opou polus kosmos uparxoun kai kapoia provlimata alla kalo einai na sizitate luseis gia to pws boreite na ta periorisete ta provlimata kai oxi pos tha apotrepsetai to na ginei ena tetoio festival ston topo sas

    Kalo kalokairi kai as apolausoume oli ti mousiki kai to nisi tpt allo :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. αγαπητοι κατοικοι της Σαμοθρακης.νομιζω οτι ως κλασικοι Ελληνες (και βαζω και τον εαυτο μου μεσα),σπερνετε τον πανικο εκει που δεν υπαρχει!!!δεχτειτε την διαφορετικοτητα και ανοιξτε την τα αυτια σας και τη ν καρδια σας στους ανθρωπους που θα επισκεφθουν το νησι σας για αυτο το γεγονος.ειναι σιγουρο οτι θα αποκομισετε κι εσεις κατι απο αυτους οπως και αυτοι κατι απο εσας.οσο αφορα τα ναρκωτικα,το φαινομενο ειναι καθολικο και υπαρχει ΠΑΝΤΟΥ...λιγα ναρκωτικα δηλαδη κυκλοφορουν στα μπουζουκια για παραδειγμα;;απλα ειναι θεμα επιλογης αν τα χρησιμοποιεις η οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. To fest εγινε...
    η μεγαλυτερη αρπαχτη ever!
    Οι μισοι καλιτεχνες δεν ηρθαν ποτε, κ οι αλλοι μισοι που ηρθαν δε πληρωθηκαν...
    Ουδεμια συγκριση με τα Sola Luna,
    ειχα τη χαρα να παραβρεθω σε ολα...
    καθε επομενο κ χειροτερο αλλα αυτο που εγινε φετος δεν εχει γινει πουθενα σε παγκοσμιο επιπεδο.
    Κανονικα θα επρεπε να μας δωσουν τα λεφτα απο τα εισητηρια πισω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Είναι μεγάλο το πρόβλημα από την έλλειψη ιατρικής κάλυψης σε απομακρυσμένα νησιά. Να ενημερώνεστε πάντα πριν το ταξίδι και αν βρείτε γραμμή internet μπορείτε να πάρετε πληροφορίες από το http://www.vrisko.gr/dir/giatroi-eopyy

    ΑπάντησηΔιαγραφή

pdf

Πίσω στην κορυφή της σελίδας

Grab this Widget