Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Aποκλεισμένη η Σαμοθράκη με απόφαση Μανούση .

Αναδημοσιεύουμε και το άρθρο της telegramm.gr

Στο έλεος του Θεού – συγκοινωνιακά- μένει από Δευτέρα 23/03 και για δύο μήνες το νησί της Σαμοθράκης, αφού όπως ανακοίνωσε με επιστολή του στους αρμόδιους φορείς, ο εφοπλιστής Φώτης Μανούσης “το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ πρέπει να απουσιάσει από τη γραμμή για να κάνει τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης διάρκειας δύο μηνών”.



Η είδηση που έσκασε σαν κεραυνός εν αιθρία στην κοινωνία της Σαμοθράκης προς το παρόν δεν έχει σχολιαστεί εκτενέστερα ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες ο Δήμαρχος εξετάζει άλλους τρόπους ώστε να μην μείνει το νησι αποκομμένο.

Την κατάσταση επιβαρύνει το γεγονός ότι σε αυτό το διάστημα μεσολαβούν και οι διακοπές του Πάσχα ενώ στην επιστολή του εφοπλιστή πετάει το μπαλάκι στον Οργανισμό Λιμένος Αλεξανδρούπολης υποστηρίζοντας ότι ο ίδιος είχε αποφασίσει να βάλει στη θέση του ΣΑΟΣ ΙΙ, το πλοίο ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ.

Ωστόσο, το πλοίο αυτό δεν έχει τα απαραίτητα πιστοποιητικά κλάσης, τα οποία επιχείρησε να πάρει μέσω του Ρωσικού Νηογνώμονα. Και εδώ ακριβώς αρχίζει κατά την εκτίμηση Μανούση, η ευθύνη του ΟΛΑ. Ο Οργανισμός Λιμένος έχει ζητήσει μέσω της νομικής οδού την απομάκρυνση των ακινητούντων πλοίων από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης ένα εκ των οποίων είναι και το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ, πράγμα που αναχαίτίζει τις διαδικασίες έκδοσης πιστοποιητικών από το Ρωσικό Νηογνώμονα.Συνεπώς, η εταιρεία του κ. Μανούση δεν μπορεί να κάνει τίποτα, αφού όπως γίνεται σαφές στην επιστολή η δίμηνη συντήρηση του πλοίου είναι νομική της υποχρέωση.

4 σχόλια:

  1. Δαφνη Χαλκια Σταυρακη16 Μαρτίου, 2011 09:19

    Το παιχνίδι είναι παρά πολύ στημένο και υπερβολικα προβλέψιμο για να ασχοληθούμε άλλη μια φορά με αυτό.
    Η συγκεκριμένη εταιρία δια του πλοιοκτήτη της έχει πει «όσο υπάρχω εγώ η Σαμοθράκη δεν θα μείνει χωρίς καράβι αλλά αν δεν επιδοτουμε το ΣΑΟΣ θα το πάρω από τη γραμμή και θα βάλω άλλο πλοίο» Το επιθυμητό από την πλευρά της είναι να δρομολογηθεί το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ στη γραμμή Αλεξ/λη Σαμ/κη και το ΣΑΟΣ από Λαύριο και Καβάλα ίσως φυσικά πάντα με επιδότηση.
    Είναι απολύτως αναγκαίο και συμφωνούμε όλοι σε αυτό ότι μια σύνδεση του νησιού και με άλλους προορισμούς και ειδικά με Λαύριο θα φέρει ανάπτυξη στον τόπο εκείνο που με εξοργίζει είναι η μεθόδευση και ο εκβιασμός που υφιστάμεθα εμείς οι κάτοικοι του νησιού.
    Ρωτώ όποιον επιθυμεί να απαντήσει και το κάνω επώνυμα αν και συνήθως όποιος πει κάτι το διαφορετικό από ότι πρέπει να ακουστεί απειλείται με υμνήσεις η κατηγορείται για εμπάθεια….
     Ήξερε η εταιρία η όχι την πρόθεση του ΟΛΑ να μετακινήσει τα πλοία.; Είχε ανακοινωθεί από τον Γεναρη στα ΜΜΕ της Αλεξ/λης…..
     Ήξερε η όχι ο Δήμαρχος και οι αρμόδιοι φορείς (Περιφέρεια, Λιμεναρχείο κτλ) ότι κάποια στιγμή το πλοίο θα έπρεπε να βγει σε δίμηνη ακινησία;
     Είναι η δεν είναι υποχρέωση του πλοιοκτήτη να βάλει άλλο πλοίο στη γραμμή και αν δεν έχει να νοικιάσει ένα;
     Στην ιστοσελίδα του ΟΛΑ η ανακοίνωση για την εκποίηση του ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ έχει ημερομηνία 14/3 και η ανακοίνωση της εταιρείας για τη διακοπή των δρομολογίων ημερομηνία 15/3. Ο δε διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 17/3 . Η σταματήσει των δρομολογίων θα γίνει από τις 21/3…. Τυχαίο; Δε νομίζω!!
     Είχε αναφερθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα στη συνάντηση που έκανε ο Δήμαρχος με τον ΟΛΑ;
     Είχε αναφερθεί αυτή η πιθανότητα στη συνάντηση με τον υφυπουργό που έγινε στο νησί;
     Ήξεραν οι επαγγελματίες όταν κουβέντιαζαν για πακέτα και προσπάθεια αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος ότι το Πάσχα πιθανόν να είναι χαμένο από τουριστικής άποψης λογω της συγκοινωνίας;
     Ο Ελληνικός νηογνώμονας ήταν ένας «διαπλεκόμενος» νηογνώμονας και ως εκ τούτου δημιουργήθηκαν προβλήματα στη λειτουργία και την αξιοπιστία του. Γνωστό καιρό τώρα. Γιατί στο και πέντε θυμηθήκαμε ότι αυτός φταίει και ο κακός ΟΛΑ που δεν μας αφήνει να πάμε στο Ρωσικό; Και μέχρι πότε θα έπρεπε να περιμένει ο ΟΛΑ;
     Θα ακούσουμε σε λίγο ότι το πρόβλημα είναι πολιτικό και τέτοια θα πρέπει να είναι η λύση που θα δοθεί και το κράτος θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του. Εγώ λοιπόν ρωτώ μήπως κάποτε απλά πρέπει να εφαρμοστούν οι νόμοι, μα υπάρξει κάποιος εισαγγελέας για την ομηρία ενός ολόκληρου νησιού, να σκεφτούν οι επαγγελματίες τα διαφεύγοντα κέρδη και να τα αναζητησουν από κάθε εμπλεκόμενο και επιτέλους να εφαρμοστεί και για μας το μεταφορικό ισοδύναμο;
    Το πρόβλημα της θαλάσσιας συγκοινωνίας δεν είναι καθόλου εύκολο και δεν υπάρχουν μαγικές και γρήγορες λύσεις. Όμως είναι ηθικά ανέντιμο να χρησιμοποιείτε ένα ολόκληρο νησί με αυτή τη μεθόδευση και με αυτό τον τρόπο. Θα γινοντουσαν όλα πιο δυναμικά και πιο εύκολα αν υπήρχε πραγματική συνεννόηση και διάλογος με τους πολίτες και τους φορείς ενώ τώρα τελικά μόνο κρότος θα γίνει. Αρνούμαι να συμμετέχω σε ένα τόσο στημένο σκηνικό παραλόγου και το καταγγέλλω.

    Δάφνη Χαλκια Σταυράκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΣΑΟΣ
    Σχετικά με το πρόβλημα που δημιουργείται με την διακοπή της συγκοινωνίας του νησιού από την ερχόμενη Δευτέρα σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΣΑΟΣ που με απαράδεκτο τρόπο για μια ακόμη φορά βάζει μπροστά τους «ιθαγενείς» προκειμένου να πετύχει τους στόχους της, προτείνω:
    1. Ο Σύλλογος Επαγγελματιών Σαμοθράκης να πάρει άμεσα πρωτοβουλία για την συνάντηση των φορέων του νησιού μέσα στο Σαββατοκύριακο για την εκτίμηση της κατάστα-σης και τον καθορισμό πλαισίου δράσης.
    2. Αμέσως μετά, οι φορείς να ζητήσουν από τον κ. Δήμαρχο συνάντηση για αλληλοενημέρωση και κοινές ενέργειες.
    3. Το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα πρέπει να κινηθούν οι πρωτοβουλίες αυτές να είναι:
    - Να μην διακοπή η συγκοινωνία ούτε μέρα,
    - Να προχωρήσει επιτέλους το μεγάλωμα του λιμανιού ώστε να δέχεται και μεγαλύτερα πλοία,
    - Να βρεθούν και άλλες εναλλακτικές λύσεις πέραν της συγκεκριμένης εταιρείας.

    Σαμοθράκη 16-3-2011

    Σπιτάλας Βασίλης
    2551095214, 6974949838
    vspitalas@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν οι αρμοδιοι ειχαν φροντισει μια μικρη επεκτασει στο λιμανι με λιγα ευρ, ισωσ σημερα δεν θα ηταν παλι το προβλημα ο μανουσησ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ενα μικρο blue star θελει στη σαμοθρακη και ενταξει ειναι..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

pdf

Πίσω στην κορυφή της σελίδας

Grab this Widget