Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

ΟΛΑ-Μανούσης... "πόλεμος" δίχως τέλος

 Tο παρακάτω δημοσίευμα της telegramm μας το έστειλε ο κ. Β.Σπιτάλας

Συνεχίζουν την αντιπαράθεση με αντικείμενο τους πλειστηριασμούς των πλοίων της SAOS FERRIES ο Οργανισμός Λιμένα Αλεξανδρούπολης και ο εφοπλιστής Φώτης Μανούσης. Μετά από την απόφαση του ΟΛΑ να προχωρήσει κανονικά και στην εκποίηση του ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ, παρά την ανακοίνωση της ΣΑΟΣ ότι υπάρχει προσωρινή απόφαση του ΣτΕ σύμφωνα με την οποία θα έπρεπε να αναβληθεί ο διαγωνισμός για το εν λόγω πλοίο, ο κ. Μανούσης εξαπέλυσε επιθέσεις εναντίον του ΔΣ του Οργανισμού, σημειώνοντας πως χωρίς το Νόνα Μαίρη, το νησί θα μείνει δίχως πλοίο αντικατάστασης στις περιπτώσεις που το ΣΑΟΣ ΙΙ θα χρειαστεί συντήρηση ή επισκευή. Παράλληλα, άφησε υπονοούμενα σχετικά με τη διαδικασία διεξαγωγής των διαγωνισμών, σημειώνοντας ότι οι τιμές εκκίνησης για την εκποίηση των πλοίων του είναι πάρα πολύ χαμηλές.
Σε απάντησή του ο ΟΛΑ αναφέρει τα παρακάτω:
"«Ο ΟΛΑ Α.Ε. προχώρησε στη διαδικασία των ανοικτών πλειοδοτικών διαγωνισμών για την απομάκρυνση των επί μακρό χρονικό διάστημα ακινητοποιημένων πλοίων του ομίλου SAOS FERRIES, πράγμα που ήταν και είναι απαίτηση όλων των δημοτών και φορέων της πόλης, ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες από τη σχετική νομοθεσία διαδικασίες.
Σε αυτά τα πλαίσια εντάσσεται μεταξύ άλλων η σύσταση ειδικής γνωμοδοτικής για θέματα ανέλκυσης, απομάκρυνσης ή εξουδετέρωσης ναυαγίων ή πλοίων, η οποία στην από 22.09.2010 συνεδρίασή της γνωμοδότησε ομόφωνα ότι τα πλοία που τελούν ως επικίνδυνα και επιβλαβή και η όλη τους κατάσταση δημιουργεί κινδύνους για: α) πρόκληση ναυτικού ατυχήματος β) πρόκληση ναυαγίου γ) πρόκληση ρύπανσης θαλασσίου περιβάλλοντος και δ) πρόκληση φθοράς ξένης περιουσίας (λιμενικών εγκαταστάσεων) με παρεπόμενη συνέπεια την παρακώλυση της ασφαλούς ναυσιπλοΐας στο λιμένα. Την ανωτέρω δε γνωμοδότηση αποδέχθηκε ομόφωνα το ΔΣ του Οργανισμού στις από 21-10-2010 συνεδρίασή του.
Η ειδικότερη αναφορά στο πλοίο ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ μας προκαλεί έκπληξη, καθώς ουδέποτε εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας του συγκεκριμένου πλοίου γνωστοποίησε προφορικώς ή εγγράφως στον Πρόεδρο του Οργανισμού ή στον Διευθύνοντα Σύμβουλο ή σε άλλο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, την πρόθεσή του να χρησιμοποιήσει το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ για αντικατάσταση του ΣΑΟΣ ΙΙ στην γραμμή ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ, σε περίπτωση επισκευών ή συντήρησης του πλοίου αυτού (ΣΑΟΣ ΙΙ). Δηλώνουμε ακόμα, ότι από ενημέρωση που είχαμε μέχρι σήμερα από τον νόμιμο εκπρόσωπο του ομίλου SAOS FERRIES, γινόταν σαφής η πρόθεση (που ποτέ δεν υλοποιήθηκε) μεταφοράς των πλοίων του ομίλου προς διάλυση, χωρίς να αναφέρεται ποτέ κάτι ιδιαίτερο για το πλοίο ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ.
Αναφορικά με το τίμημα των πλειοδοτικών διαγωνισμών, αυτό αποφασίσθηκε μετά από ενδελεχή μελέτη των τιμών της αγοράς και σε καμία περίπτωση δεν είναι το αναφερόμενο από τον εκπρόσωπο του ομίλου.
Όσον αφορά για το εάν ο ΟΛΑ επιλέγει τη δημοσιότητα ή όχι, τονίζουμε ότι ο ΟΛΑ προέβη στη διακήρυξη των ανοικτών πλειοδοτικών διαγωνισμών, ακολουθώντας κατά γράμμα τους κανόνες δημοσιότητας που προβλέπονται από την σχετική με την όλη διαδικασία νομοθεσία. Τους τελευταίους μάλιστα μήνες, η πλοιοκτήτρια εταιρεία ήταν πλήρως ενήμερη για τις εν εξελίξει διαδικασίες.
Η αναφορά που γίνεται τέλος από τον εκπρόσωπο του ομίλου για την παρουσία του πληρεξούσιου δικηγόρου του κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού, ουδεμία αλήθεια έχει, καθώς πράγματι για το τυπικώς νόμιμο της διαδικασίας έγινε αναφορά στο αν υπήρχαν οι προβλεπόμενες για την παρουσία του α) εξουσιοδοτήσεις β) άδεια του δικηγορικού του Συλλόγου (λόγω της γνωστής αποχής των δικηγόρων), πλην όμως, αν και οι ανωτέρω δεν προσκομίστηκαν, αυτός δεν απομακρύνθηκε, αλλά επιτράπηκε να παραστεί καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, λαμβάνοντας γνώση όλων των φάσεων αυτής".
TELEGRAMM 23-3-2001

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

pdf

Πίσω στην κορυφή της σελίδας

Grab this Widget