Κύριοι διαχειριστές του samothrakitika.blogspot
Σε σημερινή ανάρτησή σας σχετικά με την επιστολή-απάντηση του κ. Β.Σπιτάλα σημειώνεται στο τέλος της ανάρτησης: "Αργότερα γιατί δεν το παραλάβαμε ποτέ. Ούτε εμείς, ούτε το samothrakisnea αλλά ούτε και το Ράδιο Σαμοθράκη."
Θέλουμε να πιστεύουμε πως από λάθος κι όχι εσκεμμένα αναφέρεστε στο δικό μας blog ότι δηλαδή δεν ήμασταν αποδέκτες του υπομνήματος γιατί αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Το συγκεκριμένο υπόμνημα το λάβαμε με e-mail την Παρασκευή 1 Απριλίου και ώρα 8:34 μ.μ. και την σχετική ανάρτηση την κάναμε δύο ώρες αργότερα.
Παρακαλούμε να μην αναφέρεστε σε μας αυθαίρετα και χωρίς προηγούμενη επικοινωνία μαζί μας!
Σε σημερινή ανάρτησή σας σχετικά με την επιστολή-απάντηση του κ. Β.Σπιτάλα σημειώνεται στο τέλος της ανάρτησης: "Αργότερα γιατί δεν το παραλάβαμε ποτέ. Ούτε εμείς, ούτε το samothrakisnea αλλά ούτε και το Ράδιο Σαμοθράκη."
Θέλουμε να πιστεύουμε πως από λάθος κι όχι εσκεμμένα αναφέρεστε στο δικό μας blog ότι δηλαδή δεν ήμασταν αποδέκτες του υπομνήματος γιατί αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Το συγκεκριμένο υπόμνημα το λάβαμε με e-mail την Παρασκευή 1 Απριλίου και ώρα 8:34 μ.μ. και την σχετική ανάρτηση την κάναμε δύο ώρες αργότερα.
Παρακαλούμε να μην αναφέρεστε σε μας αυθαίρετα και χωρίς προηγούμενη επικοινωνία μαζί μας!
εμείς δενπαραλάβαμε ποτέ αυτό το e-mail το βρήκαμε από τριτους, αλλά εδώ τέλος δεν θα ασχοληθούμε άλλο, φτάνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΠΙΤΑΛΑ
"samothrakisnea" kai "radio samothraki" giati otan lete pragmata pou kapoious tous enoxloun sas xaraktirizoun os mesa tou xanou?
ΑπάντησηΔιαγραφήeinai arrosto auto pou ginetai pantos!Akoma den mporoun na to xonepsoun? perasan 3 mines pia!As iremisoun, de ginetai etsi antipoliteusi!!!!!!!!
20 xronia radio samothraki auto ta leei ola.den exoun katalavei akomi orismenoi oti den eimaste me kanena.eimaste mono me to nisi mas kai gi auto pasxizoume kathimerina.opws katalavaineis file eksetaseis exoume dwsei polles fores.den mas enoxlei tipota pleon.kruvontai pisw apo tin anwnumia kai to mono pou kseroun einai na sukofantoun.dikaiwsi mas einai i agapi tou kosmou.
ΑπάντησηΔιαγραφήeuxaristw
Αρρωστα "παιδάκια" και κομπλεξικά, βλέπουν παντού απειλές, δεν ξεχωρίζουν το άσπρο από το μαύρο, και νομίζουν οτι έχουν λόγο και άποψη για όλα. Αυτοί είναι οι σχολιαστές που γράφουν απειλούν και τέλος πάντων μιλούν για ανάπτυξη, που καλά, καλά δεν ξέρουν τι σημαίνει η λέξη. Τους δίνεται και σημασία;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήδωσανε κι απαντηση οτι δηθεν δεν αναφεροταν σε σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήχα,χα,χα γελασαμε πολυ αστεια δικαιολογια, βρε παιδια! καποιοι νομιζουν οτι εχουν να κανουν με ηλιθιους;;;;
Δουκα και Θαναση.ΠΡΟΣΟΧΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήsamothrakisnea κλειστε το και φυγετε
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιούς βολεύει η ανωνυμία στο διαδίκτυο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν από πέντε χρόνια παραμονές του Πάσχα μου τηλεφωνεί ο κολλητός μου που μένει μόνιμα στα ξένα, για να μου πει τα μαντάτα. «Ξέρεις τι γράφουν για σένα; Άνοιξε να δεις …» Τρελάθηκα. Σ’ ένα μπλογκ στο διαδίκτυο η ανάρτηση έλεγε πολύ πιο χυδαία πράγματα από την προειδοποίηση του φίλου μου. Είχα εισέλθει ξαφνικά σε μια ζούγκλα, όπου έβλεπα ανώνυμους να με κατασπαράζουν και δεν μπορούσα να αμυνθώ.
Από τότε έμαθα. Εκπαιδεύτηκα να αγνοώ τη χυδαιότητα. Κάθε φορά που ένιωθα το θυμό να με πνίγει επαναλάμβανα στον εαυτό μου:
«Μη δίνεις στους άλλους μεγαλύτερη αξία απ’ αυτή που στ’ αλήθεια έχουν.»
Στη διαδρομή είδα πιο καθαρά. Το διαδίκτυο ως χώρος ανταλλαγής απόψεων έχει την υπεροχή της πολυφωνίας, τη διάσταση της διαδραστικότητας, είναι -γιατί όχι η σύγχρονη εκκλησία του Δήμου στο μεγάλο παγκόσμιο χωριό. Ή μήπως όχι ακριβώς; Γιατί στην εκκλησία του Δήμου προσέρχονταν πολίτες με ονοματεπώνυμο και το πρόσωπό τους φανερό στους συνομιλητές τους. Στο διαδίκτυο είναι αλλιώς. Η ανωνυμία επιτρέπει την κατάθεση των απόψεων χωρίς ούτε καν αυτολογοκρισία. Παράλληλα, όμως, η ανωνυμία μπορεί να χρησιμεύσει σαν «κουκούλα» για ξεκαθάρισμα λογαριασμών. Εκτελούνται συμβόλαια εξόντωσης στο διαδίκτυο υπό την προστασία της ανωνυμίας;
Στη διαδρομή το είδα και αυτό. Το διαζύγιο μιας πολιτικού αποτέλεσε την αφορμή για τη διαπόμπευσή της. Οι υπαρκτές ή ανύπρακτες προσωπικές σχέσεις της την κατέστησαν αντικείμενο »χλευασμού» (ο όρος είναι μάλλον ήπιος). Είδα να στοχοποιούνται επαγγελματικά άνθρωποι μέχρι τελικής εξόντωσης. Είδα να μπαίνουν στο στόχαστρο δημοσιογράφοι, όχι γιατί επικρίνονται γι’ αυτά που λένε αλλά γιατί είναι αυτοί που είναι και κατέχουν τις συγκεκριμένες θέσεις.
Κατάλαβα πολύ γρήγορα ότι η ανωνυμία των διαχειριστών των blog βολεύει πολλούς. Βολεύει πρώτα απ’ όλα τα κόμματα εξουσίας. Το είδα με τα μάτια μου πως χρησιμοποίησε το βαθύ ΠΑΣΟΚ της αντιπολίτευσης τους δημοφιλείς διαδικτυακούς τόπους και πώς ανάλογα πράττει τώρα και η ΝΔ ως αντιπολίτευση. Τα κόμματα της εξουσίας μπορούν κάλλιστα να κάνουν δολιοφθορές στα στελέχη που κινούνται εκτός γραμμής, στους δημοσιογράφους που δεν αρκούνται στην επίσημη πληροφόρηση και ψάχνουν λίγο παραπάνω την είδηση.
Βολεύει τον αθέμιτο ανταγωνισμό των επιχειρηματιών. Πώς αλλιώς μπορεί να εξηγήσει κανείς ότι ενώ μια περίοδο υπάρχει καταιγισμός αρνητικών αναρτήσεων για συγκεκριμένους επιχειρηματίες μετά τα συγκεκριμένα διαδικτυακά δημοσιεύματα αντικαθίστανται από ελεγείες.
Βολεύει τον αθέμιτο ανταγωνισμό γενικώς. Διότι είναι ανθρώπινο κάποιοι να θέλουν τις δουλειές των άλλων, αλλά είναι απολύτως ανήθικο για να τις αποκτήσουν να κουρελιάζουν τις ζωές των άλλων. Διερωτώμαι μήπως είναι και παράνομο.
Τέσσερις άνθρωποι που εκτιμώ και συνεργάζομαι χρόνια επέλεξαν να κάνουν αγωγή για να αποκαλύψουν το διαχειριστή ενός blog. Aνεξαρτήτως αποτελέσματος η ενέργειά τους δείχνει πως η ανοχή απένταντι στην ανωνυμία της δολιοφθοράς πρέπει να πάρει τέλος.
Είναι στα χέρια της Πολιτείας, δηλαδή του υπουργείου Δικαιοσύνης, να νομοθετήσει όπως συμβαίνει στην Ιταλία για παράδειγμα, ώστε οι διαχειριστές των ιστότοπων να αναλαμβάνουν την ευθύνη για τις αναρτήσεις. Ωστόσο, χρόνια τώρα ακούω αυτή τη συζήτηση αλλά κίνηση δεν βλέπω. Ή μήπως η ακινησία είναι το αποτέλεσμα της διάχυτης αίσθησης ότι η ανωνυμία βολεύει κυρίως την εξουσία;
Μαρία Σπυράκη
www.aixmi.gr
nai na to kleisoun na sas valei.
ΑπάντησηΔιαγραφήyparxei kai pio eukolos tropos an den aresei se kapoious. na min to diavazete.
nikolaki oxi sta vathia paidi mou!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή